CafeMom Tickers

~Followers~

19 June 2010

Bowling for Family Gathering...


After organizing the tahlil at Larkin...kami sekeluarge dari awal lagi dah bercadang nak wat bowling tournament...saje suke2 kan...seronok klo main ramai2 ngan family...bukan sng nak kumpul kan reramai nak main sesame...ni je la mase yg sesuaikan...campur lagi ngan cuti sekolah..mmg lengkap la kan...

some action before tournament...

kiteorg kan jenis on time punye orang..hahahaha..janji kol3 tapi kiteorg kol 2 dah smpi...semangat nih..berkobar2 nak main dah...main kat Leisure Mall (Ampang Superbowl juga)....

tunggu punye tunggu sampai juga yg lain2..dorg agak lambat sbb hujan lebat giler katenye...sian dorg..nasib kiteorg sampai awal..xde la kena hujan...tp yg miracle nye...for the first time kiteorg dngr guruh dlmbowling alley...hahahahaha..selama ni ape jadi kat luar x penah pon dengar klo dah dok dlm bowling alley...




ni sedikit gambaran suasana kat sane...

tapi yg penting ak mesti terjelepuk juga..adeiiihhh..sakit lutut ku...huhuhuhu...

but tiap tempat mesti ade kelemahan nye kan..kat sini nampak staff ramai..tp bila bola rolling kat blkg lane dorg ckp sabar jer..huurrmm..mereka sume makan gaji buta jer ke...klo tgk sume dok borak2 kat kaunter...
ade lane yg papa pakai tu die x angkat pin yg tinggal..bila ckp dorg angguk2..macam paham..tp xde take attention to it pon...bengang la kan...bukan nak ape pon...listen what customer said...jage hati customer kan penting...tau le bowling alley tu bukan ko yg punye...tp klo xde customer dtg x ke ko juga yg sush nnt...

saingan sangat2 sengit..mmg hebat la kan..


so on top is top 5 player...

yg atas ni le top 5 player...hahahahaha..tapi akhirnye..sume yg participate dpt souvenir...heheheheh...lawa tau..key chain bentuk pin..kat kl pon xde tau...



event yg sgt best..walaupon ade kesulitan..x mengape..lainkali kite main tempat lain plak kan..ade dengar2 nak dtg kl lak...mari2..kami sambut kedatangan anda....




all together...




4 comments:

El-Zaffril said...

Wah... kau tak dapat top 5 erk

aimi_sam said...

Oh tidak sama skali..
1. Reza (cousin ipar)
2. Uncle (Suami M ngah)
3. Afiq
4. Papa
5. Abg Long (Ank M ngah)

aZHIeeDA said...

wah beshnye men ramai2 dgn family..

aimi_sam said...

best2..sesekali wat family gathering to do something was gooooodddd...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails