CafeMom Tickers

~Followers~

21 September 2010

Senjata Makan Tuan




Lepas sorang sorang...

Hari tuh ogy nye kaki kena hempap bangku kat dapor..

ni tray buffet lak cederakan orang







Ha tgkkk gambar nih....x ke terkedu kejap tgk darah mengalir jer..terpancut2 lak tuh....

huhuhuhuhu..










Mase kejadian berlaku..tiba2 je si yaya berlari2 kedepan sambil carik tissue...

ingatkan kenape dok pegang kaki...

tengok2 nah kau...darah terpancut2..

aku dah panic dah...




eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.....seraaammmm..


Aku    : Weiii...bnyk giler darah...ko x nak ke g klinik..dalan kot..darah x benti tuh..
Yaya   : Buka lg ke kedai..
(Adeiihh..hospital pon ade emergency room wei)
Aku  : Cari je la...dah tu klo dah bnyk cam tu...
Yaya : kejut mama r wei...(sambil gelak2 tgk aku gelabah semacam)






Setelah mama bangun amik la towel tekap kat luka...still bnyk gak darah...


kaki die dah x rase pape dah tuh...so kiteorg pon hantar la g klinik..

nasib buka lagi klinik..



kejadian di Klinik Famili


Yaya : Wei, klo kena jahit die bius dulu kan...xkan die nak trus jahit jer...dah rase nyilu dah nih...
Aku : aku bukan doktor mane aku tau wei...(saje nak psycho die)

sambil2 kami tgk gelagat budak2 terkinja-kinja dalam klinik..

mak bdk sorg ni siap warning..

"ape peluk2 anak dara orang nih" paham2 sendri sudah..

yang mak lg sorg lak..

"ai..terkinja2 macam x sakit jer..balik la klo x sakit" trus budak pompuan ni duduk...

bleh plak die nak main snap2 kaki die nih..






Kejadian di dalam bilik Rawatan...


Dr : Now whats wrong here??
Yaya : Kaki luka kena tray buffet yg besi tuh...
Dr : this is deep...siap nampak urat nih...(sambil belek2 kaki yaya)
u nak jahit ker??
Yaya : kena jahit ker??
Dr : if u want to...but mlm ni kite xde brg nak jahit...u come tomorrow morning...
Yaya : (Lega x yah jahit)
Dr : so we clean up d wound give a lil dressing to it yeah..klo nak jahit just come tomorrow morning..






So trus je doctor bersihkan luka...





so keesokan hari nye...

pagi2 g jump doktor fatimah jer...






Last2 x jahit pon..sbb luka cam dah kering..so jgn kena air jer...


hati riang dah la xkena jahit...hahahahahaha



Sekian..






No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails