CafeMom Tickers

~Followers~

16 September 2010

Di kala bangku jatuh ke kaki...




Aduhai...ngah siap2 makan malam...bleh plak bangku tu tersangkut kat tikar getahh...pphhiiiuuunnnggggg...BBBAAAAAMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!


tersahut 1 suare...AARGGGGGHHHH...

Tepat kena kat jahri kaki ogy....

trus kejang 1 badan...


adik dah tercengang dah tgk akak die nangis kesakitan...



x tahan sakit nye pasal gi la klinik...







TTaapppiii...







skang kan raye...doctor pon masih cuti..adeiihh...


kena la jalan2 cari klinik..nasib ade...


tapi punye la ramai org kat klinik...


tunggu je la kan...


tapi dah masuk jer..






doctor      :la ni kenape dah terhencut camnih..
ogy          :die buat (sambil tunjuk jari telunjuk kat aku)
doctor      :kenape nih
ogy          : bangku jatuh kat kaki doctor
doctor      :sakit x nih (sambil2 doctor tekan kaki ogy)
ogy          : sakit..nak gerak sakit sentuhsakit..sume la sakit (eleh dan2 sume sakit..hahahaha)
doctor      :nanti balik awak jatuhkan almari kat die
ogy          :baik(eleh ko dah sakit mcm2 nak wat kan)
doctor      : ni mungkin patah sbb bengkak kat joint tulang tu jer..tp x kot sbb biase mmg bengkak jer
saye         : oh klo cam tu tgu la dulu klo bengkak x surut baru x-ray bleh?(sebenarnye takot duit x cukup)
doctor      :saye bleh balut jer nak tegakkan jari nih..tp klo patah pon buat mcm nih juga..
ogy          :ok la..hr khamis nnt klo x surut baru x-ray
doctor      :ni klo nak tegakkan sakit skit la..sbb nak kena tegakkan jari ..nyilu skit..
ogy          : errkkk....ok la..




ni la hasil nye






ksiannn....

harap bertabah yer...


sekian...



No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails