Selepas je bersahur..mama pon suruh tanye papa ade nak kemane2 ke hr nih...
papa pon menjawap nak g Celcom...nak stop kan Call Me Tones...sebelom2 ni bnyk kali dah papa wat tuk stop kan CMT nih..tp tetap juga tiap2 mgu deduct rm1...walaupon la rm1 kan..tp klo dah tiap2 mgu bosan la kan..amik duit org jer..
so lepas je bgn pas subuh tuh...try le call Celcom...perrrggghhh..bnyk sgt la die punye extension...nak wat dedication selamat berpuase x y h la buang mase time org call..buat je advertisement kat TV kan senang...
akhirnye selepas 10 minit dengar lagu baru le dpt ckp ngan pegawai perkhidmatan...lega kejap...then saye pon terus mengadu...die bg care tp care ni la yg papa wat x jadi2 tuh...huurrrmm..die soh dengar lagu lg...5 minit kemudian..."tima kasih cik kerana menunggu. cik ade di talian lg ker?"...amboi..macam la ak x tgu..haiiishhhh...
pegawai pon menerangkan ape yg patot di buat...haaaa...baru le ok..lain care nye..
then trus je try..baru le stop...baru le puas ht..xyah dah sush2 nak g menare celcom kan...
harap2 la senang kan skit customer..klo customer budak2 dorg larat la nak layan dengar lagu sementara tgu pegawai perkhidmatan..klo yg dah berumur ni bnyk lg keje mereka leh wat dr layan telekomunikasi line nih kan...
renung2kanlah...
salam...
No comments:
Post a Comment