CafeMom Tickers

~Followers~

29 August 2010

Baju oh Baju...




Tahun ni memang dah nekad dah nak wat sume baju sendri jer..bukan sebab ape..nak juga la kan blaja jahit baju kan..klo tak sampai bila la nak pandai..tak kan nak bagi tukang jahit baju je kaye..leh la jimat duit upah jahit..silap2 bleh amik tempahan pula nnt..ahaks...nak buka butik la katakan...


tapi sebenarnye...memang la ek susah nak menjahit nih...

the tricky part mase nak potong baju tuh...adoooyyyaiiii..poneng den nak measure sume2 tu...dalam hati takot terkecik jer...kang tak muat tak pasal2 je kena beli kain lain..hahahahahaha..saye kan kecik kan...tapi gigih juga la nak motong nye tu ha..



bila saya nak potong baju abes sume space aku amik....nak wat baju selai jer..tapi kecoh sampai kampong sebelah...hahahahahaha...saya budak baru belajar...so potong kain pon bengkang bengkok..hahahahahaha...


tahun ni nak glamour skit kan..wat la baju kurung moden...klo takat baju kurung biase tu mmg la senang je nak potong..sume straight jer..ni kurung moden ade bnyak plak curve2 nye...nak kena same kan lak tuh....

pening auntieee...


pose2 nih letih je lebih kan...duduk kejap dah penat..baring je konfirm tdoo...aduuhaiiii...bila la nak siap cam ni baju i....



bab tak paham nak wat je dah pening tdo dulu..ahahahahahahaha...klo tukang jahit camni bleh bankrupt...



tapi i masih gigih ok..marii siapkan...






No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails