CafeMom Tickers

~Followers~

15 December 2009

~~Wan Nur Aqilah~~

Baru je beberape hari meninggal kan JB..tp aku dah mula merindui Aqilah..Die tu dah la kuat melalak..tu yg wat rindu tuh..Die suke jelir kan lidah die..Comel sgt..hahahahaha



...Tenung sape tu Qilah...



...Bluueeewwkk...


Dulu kat umah Mak Tok Qilah slalu kena kacau ngan makhluk yg halus..slalu sgt nangis time kol 7 and kol 12..tp dok umah sendri aman la skit..xde gangguan dah..lena je die tidor..kadang2 klo kaco pon x nak die sedar..hahahhaahaha...



....muka Qilah stim lepas kena drug mak nye..hahahaha...



...Comel nye Qilah tdo...


ade 1 hr tuh dah 2 hr Qilah tak membuang...mak tok nye datang nak melawat...tp dapat juga lawatan tak di duga..Qilah bleh plak selambe je membuang..hhahaha..lawak la ko ni Qilah..mcm tau2 je mak tok ko nak dtg..ko simpan ye..hahahaha...



...Qilah bru mandi..wanginye...


tapi yg x bleh nak lupa..die mmg tak nak langsong ngan uncle Faiz..hahahaha..dr jauh tu uncle datang..nak pegang je ko dah melalak dah..hahahaha..aku rase die takot ngan janggot kot..bapa die mane de janggot..tp tu aku agak je..jgn mrh ye uncle faiz...




Nape nangis ni..mau cipau cipau eh..



Qilah jgn nakal2 tau aunt mimi xde nnt...


Nanti Qilah dtg KL tau..auntie Mimi dah rindu same Qilah...

3 comments:

MrsAdi a.k.a June said...

waa... aimi dh layak bergelar ibu... comey nyer aqila.. tak sbr nk jumpe next week..

aimi_sam said...

ish..nape dah layak lak???confius ni...

aimi_sam said...
This comment has been removed by the author.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails